Vinn en design!!

VINN EN GRATIS DESIGN!!!

Nu har alla chansen att vinn en design! Om ni vill se hur designen kommer att se ut så kan ni KLICKA HÄR! så ser ni hela! headern fixar vi med bild oxå text så den blir personlig ;)


ni ser lite hur headren kan se ut :D klippte ut den lite snabbt så den är lite hackig


För att va med:

1. Motivera varför du ska vinna designen.

2. Skriv om det här på din blogg (om du gör det har du en större chans att vinna!)

3. Du får va med en gång!!

4. När du kommenterar sk du ha med ditt namn, mail (om du vill) och så klart vart du bloggar!

5. Tänk på att bästa motivationen vinner så lägg ner lite tid på den!

6. Du ska skriva i kommentaren om du godkänner reglerna nedan (KOMMENTARER SOM DET INTE STÅR: "JAG GODKÄNNER REGLERNA" RÄKNAS EJ OM INTE MOTIVATIONEN ÄR JÄVLIGT BRA!)

Den som vinner designen ska tänka på (LÄS DET HÄR INNAN NI KOMMENTERAR!):

du Får så klart ändra den hur den vill, (i färger, header m.m) men om man tar bort den lilla rutan i länkarna
(DEN HÄR: ) så får du ändra till någon annan stilnmall! Det går inte ut på att vi vill ha mer läsare utan att vi vill ha äran för det vi har gjort och inte vinnaren, vinnaren får ju äran genom att den vinner och att den bloggar bra! En sak du bör tänka på är att vi kommer att sätta in designen åt dig. Då behöver vi så klart ditt lösenord. Vi kommer så klart inte att sabba något i din blogg (som att sätta in konstiga saker eller göra inlägg, ta bort kommentarer, ta bort inlägger eller kolla på bilder), vi kommer bara att sätta in designen! om du har någon nedräkning så skicka koden till oss sen när du vinner eller en bloggsvar t.ex. som du vill spara så får du den i den nya designen. bra va :D


...Och om ni undrar något om designen eller inlägget kommentera då så svarar vi så gott vi kan.

...Just det! Tävlingen avslutas efter några dagar eller veckor men alla som har deltagit skickar vi en kommentar till så att vi vet när det avslutas :)


Sandra & Joz
Kommentarer
Postat av: Johanna Billing

Jag vill gärna ha designen och jag tycker den verkar snygg. För jag brukar ha svårt att hitta såna jag tycker är snygga.



Hur får man in nedräkning?

2010-11-08 @ 19:48:26
URL: http://JohannaBestaBilling.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna Billing

oj förlåt jag glömde skriva



jag accepterar reglarna så hoppas att min godkänns nu

skriv gärna på min blogg om jag blev godkänn så kan jag lägga ut det man skulle på min blogg

2010-11-08 @ 19:52:40
URL: http://JohannaBestaBilling.bloggplatsen.se
Postat av: tora juhlin

SV: tack från henne ;)

2010-11-08 @ 21:31:34
URL: http://torismile.blogg.se/
Postat av: Team Kristen- Cassi

Svar: Ursäkta, nu förstod jag inte riktigt din fråga. Videon är inte från en film, utan från en Twilight convention i LA, alltså typ för att promota Eclipse :)

2010-11-08 @ 22:44:20
URL: http://teamkristen.blogg.se/
Postat av: Sossu's Foto

Hej!

Snälla rösta på mig och Litla i tävlingen årets häst! En röst betyder så himla mycket! Komentera genom länken:

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=281663



Sedan tryck på tummen upp för att rösta.

Komentera sedan att du röstat i min blogg så kommer du upp i ett inlägg! :)



Kramar Sossu

2010-11-08 @ 23:00:15
URL: http://sossus.blogg.se/
Postat av: Alexandra - ♥

Tack för att du ställde upp i min namntävling! :)

Jag har nu bytt namn från alexaandrabrunander.blogg.se till nikonpix.tk



Vad tycks? :)

2010-11-09 @ 13:41:14
URL: http://nikonpix.tk
Postat av: emma <3

HEj <3

Jag godkänner reglerna

Jag vill vinna för att du verkar vara duktig på detta och jag litar på dig. Och jag skulle verkligen behöva en ny bloggdesign just nu för jag hinner inte göra om den själv. Blev så glad när du tipsade om detta <3



Min hotmail och blogg har jag skrivit in<3



Puss och hej från mej ;) <3

2010-11-10 @ 15:49:33
URL: http://sweetheartofsweden.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback