tjena!!!!!!!

i dag ska vi spela fotboll och ha dragkamp, skolan blir asså rätt chill idag!!! yee gött för mig!!!

bara det int regnar...


och vi tjejer vi äger ut alla visst!?!?!?!
hahaha :P

sååååååå asså kalla mig Mrs twerd om ni vill ni som inte ¨år i min klass kommer int att fatta men en då tror int att ni är så många iaf... hehehe


eller kanske Mrs Stewart heheheh

till er Twerdar (jag är en av dom...)

här får ni en bild...

hihihi och till er som är team Edward...







hahaha kom på en fråga... är du team edward eller Jacob???
kommentera!!!



puss Joz

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hmm... Bra fråga. Jag är nog team Edward eller team Schweiz.

2010-06-09 @ 14:37:43
Postat av: joz

det samma vissa är team twilight men tror typ att det är samma som schweiz eller oxå visa är bella men det är nog samma...iaf som schweiz :P lite konstigt att kommentera sin blogg heheh

2010-06-09 @ 15:30:34
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: NATHA (:

JAACOOB ;*

2010-06-09 @ 16:32:40
URL: http://enbartnatha.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback