Tjaoo amigos!!

Tjaaoo amigos!!
HAHA, det är väl det jag kan på spanska. Ja, HT och VT terminen har jag läst franska. Har väl inte lärt mig så mycket, mest ord och lite fraser. Ja, om ni undrar varför jag inte har gjort inlägg är det för att när ajg kom hem i tisdags så mådde jag så där, liksom i går och i dag. Men men, jag skriver ju nu :P
Vill ni ha några bilder i från Stömne?? Tänkte väl det ;)
Här kommer några:



Okej,jag har mer men men...
Några har jag gkort om, nån inte. Hoppas att ni gillar dom och kopiera dom inte utan att fråga!!!

TACK!!

Sandra

Ja och om ni inte såg på det senaste inlägget jag gjorde om Nathas blogg så är det ial enbartnatha.blogg.se
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback