Nu är dagen kommen, den som alla har väntat på!!! Spoilers!!! varning!!!

nu är dagen här, dagen vi alla har väntat på, dagen som filmen som hittills är den mest romantiska...Och den där dagen som Jacob kommer att få kyssa Bella för första gången MED EN PUBLIK PÅ ÖVER TIOTUSEN SKRIKANDE FANS!!

Ahh!! Så kul!! Nu ska Eclips äntligen börja rulla på biograferna!! Ska sj åka ner till stan i dag och hämta ut biljetterna och åka ner sen i morgon för att titta!! Hoppas värkligen att dom har fått med allt!! Har ju läst böckerna så jag vet ju vad jag har att se i fram emot...

Sa ni kolla på Eclipse på bio??


Sandra





 <-- Ja, kan ju bjussa på en bild oxå :P

sandra


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
uppdaterning...

jag fixa och varna i överskriften (stavning??) och sen är det min bild så det är jag som bjussar sandra snodde den....så var så god här bjussar JOz på
en bild!!


/JOz
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback