hhhhhhhhheeeeeeejjjjjjjjj

f**n oxå!!! vi förlorade mot lärarna!!! ;( hahaha vi storma palnen en min ut kvar av matchen!!! (stavning??)

men lixom det är typ inga som har vunnit mot dom...såååå det får man väll tåla...fast det skulle ju varit kul att vinna...


jajaj imorgon är det skolavslutning jippi sååååååååååå ggggöööööööttttttt  fast tråkigt att lämna vinden och alla bra lärare hasse med sina roliga historier... fast man får väll hälsa på...hahaha ;)


jaaaaaggggg längtar... till STHML!!!!


bara 8 dar kvar tills jag åker dit...och 9 dar till grönan och 10 dar till twi- eventet på hovet jag länggttaarrr igäl mig!!! (stavning...) hahaha nu blir det musik!!!! yee såklart blir det eminem..eheheh förvånad??? nä tänkte välla det... hihiii


OBS!!! OM MAN ÄR KÄNSLIG SÅ SPOLA TILL 0:22 (DET ÄR LITE SPY LJUD IBÖRJAN...EHEHE)


fast den är bra..



puss JOz
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback