gggääääääääässsssssssppppp

nä rå men klockan är 23:09 heheheh....har kollat på götakanal 3 sådär var den nu sitter jag i soffan pappa breve med en varsin data i knät pappa lyssnar på ngon tekno låt (stavning..) hahahah tvn är oxå på men i tyst läge... hahah ingen kollar på den!!! :P


har haft det skit tråkigt idag... det regna ju för fan skulle det inte va sommar och sol??

fast en sommar isverige kanske bra är regn??

hahaha känns som det iaf.... nej men va f*n nu pratar jag om vädre igen... ja nu får du ge dig JOz!!! hahhaa

skratt pappa hittade en Mr been (staning) video... hahaha


imöra får jag göra något kul :P kanske ja göra nogåt kul hahaha :P

asså va f*n jag pratar ju bara skit!!! är det kul att läsa??

nä...hm en låt???

en gammal sommar plåga?? ska se vad det blir.... sommar plåga?? 2009 nja vet ej... men det får bli sååå...


JOz!!!

____________________________________________________________________________________________________________________________

UPPDATERING:

hittade det!!! sommar plågan!!! HIHIH
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback