aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!!

ballerinaskor aaaaaaj har fått skavsår... :( har haft plåster och så har jag tejpat men ike det gör ont som FAN en då!!! jajaj hade skavsår innan av pjexorna i vinteras som inte har läkt för jag fick skavsår av mina tennisskor eller heter det joggingskor?? jajaj skavsår har jag iaf....såg en ny affish (stavning??) till eclipse!!! på.....vill int säga för er som int har läst boken...såå ni får läsa/se filmen!! ska nog snart gå på den... inte i möra för då var det fullsatt... :( men någon annan dag!!! ;D är det varmt ute?? hm ja ganske fast jag är int så sugen på att bada...solen skiner ju inte men det är varmt så jag svettas som en gris (där skulle pappa säga: grisar svettas inte!!) men jag svettas som en gris och jag tror ni vet vad jag menar....jag skriver i 170 så det är nog mke stav fel...hihihi


puss på er alla gullingar där ute i värmen!!


Joz
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback