Twilight musik från filmen

Det här är dom låtar som man lixom kommer ihåg/som man fastnar på (från twilight):

 
Sångare: Iron & Wine

Låtens namn: Flightless bird american mouth

I filmen: I slutet när dom dansar.

Kommentar: Bara älskar den, och när dom sjunger: Have I found you. Jag bara tycker/ nä, jag älskar det :love:




Sångare: Robert Pattinson

Låtens namn: Let Me Sign

I filmen: I början och när Belle blir bitten av James

Kommenar: Den är så bra tycker jag! Älskar rösten!



Sångare: Robert Pattinson

Låtens namn: Never think

I filmen: I restaurangen (om jag inte minns fel :question )

...det är några av dom låter som jag kommer på nu :P
Vilken är din favvo. Det kan va av vilken film bara det är en låt som har vart med i nån av twilight-filmerna ;)


Sandra
Kommentarer
Postat av: Amanda

Let me sign e ju bäääääst!

Sv; ja, den e asbra, drogar den me :P

2010-07-25 @ 19:00:51
URL: http://sweetpurple.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback