trollhättan, håverud akvedukten

hehe har gjort mke idag!! så jag har inte bloggat ;( först så åkte vi till trållhettan bilder kommer här:
haha godis monstret i bilen!!!
 paus...

lunsch...
ojojo sandra är stark!!!
saab museét ofc! höhhö
den första saaben...coolt heheh
söta...
ja man vill inte möta en älg i den här... hehe
fallens dagar (i trollhättan)


Håverud akvedukt...
haha där har jag paddlat kanot för typ två årsedan...


haha ja jag är så glad så!! :D
någont typ älg/turist affär i Håverud...
samma älg som där uppe ^ Kungen har visst dödat  den...jaja skjutit den...
aaa en vit älg!!!! nä det stog att dom inte är albino...för dom har inte rödaögon...kul att veta hm... -.-
 

ja det va typ min och syrrans dag...åkte skit mke bil oxå...hehee aja nu blev det ett långt inlägg :P sorry att jag inte har bloggat provade på pappas mobil men det fungera inte... heheh



JOz
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback