tjena tjena!

haha vaknade typ 9 gäsp!! aja frukost framför tvn, jordgubb och lakris youghurt och macka och o´boy...mmm gott gott! hehe ska dra ner till stan sen med Clara Filippa och syrran ofc hehe det är ju Rixfm festival i stan ju! kul ska det bli!!!!!! ett¨årsedan  dom va här nu! först går vi nog ner till upplevelsebyn och sen kanske vi hittar på något annat sen börjar det på "riktigt" 19.00! yee någon som ska dit??? såå det blir min dag! XD hoppas det inte regnar för det gjorde det förut men enligt SMHI så ska det bli solsken yee!! (man kan ju lita på SMHI eller??) hhöhööh...

sa ju att jag hade sett Edwards bil igår och sen kom jag på att jag såg en mörkgrå som jag sa och en i silver!!! lägger upp bilderna nu...


rätt modell fel färg!!!!!





rätt modell rätt färg man undrade ju nästan om det va edward som åkte framför oss


hehhe lite coolt tycker jag...höhöhöh det kanske va edward??? vem vet nää han är ju inte svensk!! heheh synd ;(



JOz
Kommentarer
Postat av: Madeleine

sv: Åh, de måste jag ju läsa! Har faktiskt alla 4 böckerna, men har inte läst dem, :)

2010-07-22 @ 17:14:36
URL: http://maaadeleiiineee.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hihi, du gillar också vampyrer gissar jag? :)

ska skriva upp boktipsen du gav mig och låna de en efter en, då borde jag klara mig tills sommarn är slut, och inpå höstterminen :D

2010-07-22 @ 17:16:30
URL: http://maaadeleiiineee.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback