sol sol sol

mm sitter kvar på balkongen och har det gött lite tråkig är jag men men årkar inte göra s¨å mke idag...
såå fett varmt ute fast jag klagar inte...häldre svettas jag igäl en fryser igäl!!! jag menar sverige är har ju bara sommar i några månader per år!!! och mke av den sommar regnar ju bort!! så man får ta vara på den tiden man har!! man är ju ingen varulv eller vampyr som lever för evigt precis...även om man skulle önska att leva 4-ever!!

en fråga....om du skulle bli biten av en vampyr bär skulle du vilja bli biten?? alltså vilken ålder...
eller om du skulle bli varulv vilken ålder skulle du vilja vli förvandlad??? 2 frågor i en...



har lite tråkigt så jagn ställer en fråga till: varulv eller vampyr????




bild från: google...


JOz
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback