säger ingenting....

men endå gör man fel!!! blir såå jävla trött wtf man kan ju för fan inte göra alla glada!!!!! jag är bara en människa okej en bra bortförklaring eller? det är vi ju alla mer eller mindre ehhe!! om jag bara vill va med några behöver jag väll inte ringa runt till alla och fråga om dom är själva??? eller?? eller är det bara jag som är såå jävla självisk?!?!?! att jag inte "bryr" mig om mina kompisar?? hallå!! måste man va med hela världen eller??!!! eller ska jag ringa varge gång jag ska ut med någon?? "hej är det okej om jag går ut till skolgården men sandra?" eller?? är det så man ska göra för att göra alla glada?!?!? hm tror inte det men asså är jag en JÄVLA dissare bara för att jag inte har ringt någon jag inte ens har tänkt på????!!!! eller???


JOz
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback