regnet det bara öser ner...

japp det renar ute!!! såg att det va väldigt mörkt ute så det kommer nog regna hela natten! suck! aja bättre på natten en på dan!!! för på natten är du ju inte ute iaf...hehehe och så blire det ju lite kallare oxå...lite...hahaha!!!! mm men lite tråkigt att prata om vädret??? haha såg för några dagar sen på någon blogg att dom kanske ska göra BD (breaking dawn) i 3D ååå coolt tycker jag...varning för spoilers!! eller kanske inte så mke men men...skulle va kul att se varulvarna i 3D som om dom kommer ut från duken liksom...då kommer man typ sträcka fram handen för att kalppa dom heheh...och sen kommer man på att dom inte finns på riktigt (suck!!!) haha skulle va kul om det sprang runt stora vargar i skogen...om dom va snälla...hehehe...lite coolt skulle det ju va att se en varulv stå och titta på en när man plockar blåbär eller svamp eller vaf man nu gör i skogen går kanske?? hehehe kanske man kan klappa en då eller rida nä nu drömmer jag!!!! hehehe natti natti det blir nog inga fler inlägg idag...ja det blev ju rätt många hm hm!! sov gott och dröm söta drömmar...eller fina mardrömmar hehehe....



JOz
Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Jag såg din kommentar om min Fan Fic, Forever Light. Nu har uppdateringen blivit normal igen och ett nytt kapitel har kommit upp. Fortsätt gärna att läsa

2010-07-17 @ 01:46:39
URL: http://elisabetgustafsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback