regn regn regn regn regn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det japp som det står där uppe^ det regnar som F*N har i karlstad!!
så jag har fått vart inne (ja sandra oxå!) inte roligt jag vet asså jag tjatar om det där jävla regnet men dte gör ju inget annat här SUCK!!!! ja och så säger man "I karlstad skiner alltid solen!" WTF NEJ det gör den inte!!!!!!!! SUCK!! såå jag har spelat 4 irad med mamma (då brukar jag vinna) sandra (vinner jag typ hela tiden!!) Pappa (vinner typ aldrig!!!) hahaha!!
men nu sitter jag i soffan och kollar på regnet (tjat) och lyssnar på rixfm gött är det!!
förut fika jag oxå sandra bjussa på polly och så åt vi någon glass med någon konstig smak aja god va den iaf!! heheh...hoppas det slutar regna snart (tajat jag vet) för jag har såå ont i hövve (suck) men aja får väl slappa och läsa era underbara kommetarer fortsätt kommentera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! blir såå glad då!!!! (sandra oxå!!) vet inte vad som hände med texten råka trycka på någon knapp heheh :P


Puss på er
JOz
Kommentarer
Postat av: Linda

sv; japp , det va en tröja med jacob på & en nyckelring där det står '' TEAMJACOB '' :)

2010-07-29 @ 16:00:55
URL: http://lindalovee.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback