På balkongen med mamma och en jobbig humla (Suck!)

Sitter här på balkongen med mamma. På ett bordet har vi lite blommor som just nu än humla är i och surrar...väldigt mke!! haha
JOz bakar (fråga mej inte vad...) men hoppas på nåt gott ;)
Funderar på en ny header...hm, får tänka på saken. Vill lixom göra en jätte cool men är inte såå duktig på det...
Nån som vet nåt bra program/sida?? Brukar göra mina på picnik...
Gjorde en bild där förut, kanske kommer upp nån gång...
Om det är nån som vill veta så är det om twilight/rob :P
Förvånad? Nä, kanske inte.
Har inte gjort så mke i dag, är ju mulet (har jag som bortförklaring...hmhm...)
Oj, vad ... det blev...hehe

NÄ, NU FÅR DU FAN TA OCH GE DIG SURRANDE HUMLA!!

Suck, den lyssnar inte på mig!!

Aja, dom är ju iaf söta! Och dom sticks ju inte (bränns?) aja, men ljudet är ju så där asså.
Nu ska jag luta mig till baka och hoppas att batteriet inte tar slut...



 <--Kolla på den här om ni vill ha er ett gott skratt!! Parodi på Twilight!! (Lite New Moon oxå har jag för mig...)

Sandra

Ps. Fick reda på vad JOz bakar...Sockerkaka!!
Have a nice day!

Update
Nu är humlan borta och batteriet var typ slut så jag fick hämta sladden. Trodde inte det skulle funka (på balkongen asså) men den räckte...
Kommentarer
Postat av: joz

Alice i underlandet oxå!!!

2010-07-08 @ 15:58:47
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback