man bara snyft!!!

Läste på Twilightsweden...snyft att det är 502 dagar kvar tills Breaking dawn del 1 kommer ut på bio...den kommer ut den 18 november 2011!! man bara bääähhh bääähh snyft!!! jaja man får väll lasa bökerna tusen gånger och köpa filmerna så jag kan se sönder dom oxå!! ;( man bara ööööööööh varför tar det sååå långtid att spela in en film?? nää nu ska jag gå och lägga mig...och läsa lite Genom dina ögon japp det är av Meyer...som har skrivit Twilight.sagan...japp det stämmer!! sen såg jag att filmen Twilight gick på tv 1000 kl 18!!1 då va man på staranden och hade det gött när man kunde se på den underbara filmen!! men jag har ju int tv 1000 så nu är jag sur!! sen såg jag att det stog Twilight på 4an men det va ju ofc int den Twilight!! nä det va någonannan film!!! man bara aaaaaaaa mm men filmen va nog ca lika gammal som Edward Cullen hihihi!! nä men jag trodde att det va den "riktiga" Twilight!! såå nu får jag väll gråta mig till sömns!! nää men typ ska läsa tills jag int örkar mer!! så att jag somnar som en sten!! hihihi så att jag int tänker på det...kommer väll att drömma mardrömmar...om bella och Edward att dom typ är sura på mig bara för att jag int kolla på dom hihihi nä men nu flamsar jag bara teehee!!


sov gött alla där ute!!! Joz.............
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback