Kul att hämnas?

Brukar ni störa er över att telefonen ringer och när ni svarar är ingen där eller så vill dom bara sälja saker eller söker t.ex. pappa.
Då kan du göra så här! + Att du kanske gör den på andra sidan luren glad!? Och dig själv!


1) Om det är tyst, säg hallå, kanske nån svarar och då kan du säga: "Varför var det tyst?"
Kommentar: Gjorde det en gång och fick till svar att den inte visste.

2) Om den på andra sidan låte självsäker och spydig/ eller närvös så kan du säga: "Can you take it in English plase?"
Kommentar: Pappa gjorde det en gång, vi skratt typ till döds!

3) Om du har fått nog så kan du säga: "Mm." Till allt eller "Har inte tid just nu!"
Kommentar: Mamma brukar ta den...

4) Om du vill hämnas för att du har typ suttit på toa och skyndat dig till telefonen för du väntar ett viktigt samtal och du märker att det bara är en säljare kan du: Ta nåt språk du är haj på och hoppas att inte den andra kan det.
Varför inte Franska eller Japanska? Eller bara "Jkmrlkmgv!?" HAHAH!
Kommentar: Tror att pappa började prata franska en gång...hm, får fråga!

Om ni undrar varför jag skriver detta så är det för att:

* Tidigare i dag ver JOz med i en tävling och det var på radion och då trode jag att dom ringde där i från och jag svara och han sa nåt namn och jag tänkte "Yes! Nu vann hon!" Men då sökte han bara pappa!

* Att pappa ringde på JOz mobil och jag svara och han prata engelska (jag svengelska :D) och tyckte att det var så kul att jag fick skratt tårar :')

Lycka till!

Sandra





uppdatering:

Ja försäljaren ringde på hemtelefonen...och jag hade skrivit upp min mobbnumber...

och jag hade mejlat pappa på engelska...hehee!!! och du ska inte svara på min mobil!!!!!!! den är min!!! så skit i och svara på den!!!
 och det här va vårat 200 inlägg!!!!

puss JOz

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback