I det här inlägget finns det mke saker...

Ska till bibblan nu typ :P
...Fast det spöregnar ute tror jag...
Aja, Joz sa åt mig att sätta på den här



Så i dag blir dagens artist Rihanna!!
Kommer mer låter sen då :D
Men ni kan ju alltid rösta på våra husmanhagbilder som ni hittar länkt till i menyn ellr omröstningen vilken din favvo bok ur the tvilight saga!! Är det twilight/om jag kunde drömma, new moon/när jag hör din röst, eclipse/ljudet av ditt hjärta eller breaking dawn/så länge vi båda andas? Det vill jag veta så fyll i det du!
Nu ska jag gå å ta en bulle så ses vi sen!

See you later!!

Sandra
Kommentarer
Postat av: stina

Gillar musik och jag gillar Rihannah hon är bra :D

2011-12-18 @ 08:49:59
URL: http://www.nogg.se/stinasblogg
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback