hej halå nu blir det gårdagen och idag!!!

igår va jag syrran och Filippa ute och lyssna på musik/prata och gör sånt som vi brukar göra...sen gick vi ner till stan och skulle hämta biljetterna till Eclipse som jag  bokade i tisdags...ja hämta biljetterna va det ja...hahah vi åt först glass på Mc´Donalds sen gick vi runt och hoppa och vänta sen så bjöd några snälla personer i mitt i citty på chokladkaka (sj dela ut) mm gott gott såg posterna till Eclipse kolla i affärer ja det blev nog typ 4 tim på stan hehe!! jag och sandra gick hem och åt och sen ut till Filippa igen...hihihi


idag:
har jag vart hos tandläkaren, igår när jag borsta tänderna såg jag att en platta som sitter på tänderna va lös så jag och mamma var hos tandläkaren 9.30 hihihi nu ska jag och sandra till coop och köpa en tidning med massor av Eclipse grejsimojs i!!! mmmm ögon godis!! hihihi sååå ha det gött i solen!!! det ska jag ha!! ett tag iaf...hihii ska ju på bio sen...hihii ska bli såååå kul!!


Puss på er Joz!
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback