haha!!

asså ni kanske inte fatta vilka Asshes och Tomza är men nu ska jag berätta!!
hehe okej det börja med att vi chatta med varandra, eller ja vi hade kollat på fasan igår...
så vi börja skriva lite tja dålig svenska (vet inte hur jag ska förklara men)
hehe och jag bara "vad heter do? jag heta Tomza..." sandra som satt i rummet breve skrev "Asshes"
a sen höll vi på så...kanske kan skicka chattaen sen...vi hade skit kul!! hehe satt typ så i två timmar...
mm sicka lite bilder på sin familj heheh aaa skit kul!!! Asshes ser typ ut som han greken på turkisk yoghurt heheh... aa han är grek oxå heh.... kul hade vi iaf!!

idag har jag vart ute och gått med mamma och sandra...phu trött!!
vet ej vad jag ska göra sen men aja ha det gött och kommentera snälla!! blir så glad då!!!



JOz
Kommentarer
Postat av: Linnea (readtwilight)

SV; jo, den är rolig! det är rätt bra drag i den också ;D

2010-07-30 @ 14:29:18
URL: http://readtwilight.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback