"Död inlägg"

Hello!
Nu sitter jag är och gör ett "död inlägg" asså ett inlägg som man typ bara har lust att skriva!
I dag har det regnat hela dan asså! Fast det tycker jag är lite skönt. Att kunna sitta inne vid typ datan (som jag bara älskar! ♥). Har ni sett att jag har ändrat lite i menyn? På kategorier å det, ni vet...kommentera vad ni tycker!

Nu ska jag nog dra mig till tv:n, sen i kväll ska nog jag och Tomza chatta och spela 4-i rad :)
Kommentera gärna söta kommentarer så svarar jag på dom så snart som jag kan!

Sandra


Kommentarer
Postat av: Hafsa

Haha aa, men håller på att fixa den! =) Gör du gratis headrar??

2010-07-30 @ 23:59:46
URL: http://hafsaslife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback