bor man i forks eller??

haha japp man börjar ju undra det har regnat sen typ halv tolv...
sen har det östner hela tiden!!! 
bor man i forks eller?? haha och jag som trodde att solen alltid skiner här...dom säger ju så!! haha
trött på det är jag iaf!! men jag har typ drogat en av låtarna jag la upp...↓ skrolla ner så får ni se!! haha den jag har drogat är iaf let me sign... lyssnade typ på den 13 gånger irad!!! ooo haha japp like my own personal bran of heroin!! hehee nää men han sjunger ju som en gud!! (rob asså!) hehe XD





                                                                                         


                                                                                           varje liten kommentar gör mig och sandra glad!!

JOz
Kommentarer
Postat av: Julia

Hejhej !



Fin blogg ni har :D ! Kolla gärna in min :)

2010-07-25 @ 19:16:23
URL: http://bloommaan.blogg.se/
Postat av: sara

fin blogg, vad har du gjort idag? :)

2010-07-25 @ 19:37:08
URL: http://beatlestokig.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback