aaaaa you make my day!!!

hihihi japp Twilight!! hihihi är jag töntig?? näpp!! jag är en twerd!! hihih kolla på bilder och filmer från eventet det är typ två veckor sen jag såg taylor och Kristen!!!! aaaaaaaaa men asså jag fick typ fjärilar i magen samma känsla som på eventet aaaaaaaa såå nu är jag skit glad!! hihii men asså jag blir såå glad fast jag hitta inge på mig....om ni ser mig sandra och några till skrikande framför en kamera med våra autografer skicka en länk bland kommentarerna!!snäälllaaa!!!! det va en som filma och vi hoppa och skrek som galningar :P hihi....har int hittat det en...det enda jag har hittat är min arm som håller i kameran japp det är min för det är min kamera..eller ja pappas typ och sen ser man åkbandet från grönan...och mitt suddia hövve hihihii....



nää nu ska jag äta!!! hihihi sandra sitter och spelar på något mongo spel breve om ni undrar vad hon gör....hihihii
:P

jag vet vi lägger typ alldrig ut bilder...men asså jag har int örkat ladda upp bilder såå här får ni något som jag fixa ihop på paint igår hihiii


hihihi snyggt?? hahaha kolla sandras solglasögon nej det är int hennes det är typ inne på hm eller något...hihihi


JOz
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback