TACK!!

Vill bara tacka för i dag! Alla 128 unika besökare som har gjort så att vi har fått 405 sidvisningar! Rekord för oss! Fortsätt så! Och så vill vi tacka för alla positiva kommentarer!!
Det här är nog det sista inlägget för i dag (tror jag :P om jag inte kommer på nåt super duper viktigt!) Idag har det vart en sån där lat men ändå bra dag lixom :P 
Hm, ah. Det sista för mig att göra nu är att svara nån kommentar, läsa min bok (ska visa vad jag läser :D ) och sova! Mmm!


 

Bild länk: Google

Japp! jag läser Till jor dak du bli av Kjetil Johnsen. Det här är bok nr 6 så det finns några efter och några innan den här boken :P Bra enligt mig!
Nån som har läst den eller dom som är innan?
Vad tycker ni om dom?

Ja, och så kan ni ju komma in med övriga boktips så blir jag glad!

God natt så hörs vi i morgon!!

Sandra
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback