mm...vad fan ska rubriken heta???



haha snygg bild?? nja skulle inte tro det... -.- hhahaha sandra är inte världens bästa fotograf (ni skulle ha sett henne igår fotar inte som man bukar göra :O) mobben (inte den bästa) och jag är väl kanske inte världens bästa modell!! hahah men det bjussar jag på ;)

mm vart ute med filippa det va skoj!!
nu sitter jag vid datan och ska fixa en film på voddler men det fungerar ju fan inte!! -.-
sorrry mitt språk jag vet...
blir så trörtt på det!!
aja ska pröva igen snart ;)

herrå puss och kram på er alla från eran JOz (Josephine)

Vad då inte så bra fotograf? Du är inte så lätt att fota ska du veta! ;)
Kommentarer
Postat av: J O H A N N A ♥

Svar: tack du, resultatet visar jag imorgon! Kram.

2010-08-20 @ 22:31:21
URL: http://johannanordh.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback