Hur kan en lätt header se ut?

Tänkte ge lite tps på snygga men skit lätta headrar!

 
Detta är bara en pensel som jag storade upp.

 
jag har använt mig av en pensel fast ändrat opaciteten lite ju längre till vänster 
man kommer.

 
Inspererad av den här headern jag gjord för någon vecka sedan.

  
En pensel som jag förstorade.

 
4-5 penslar som jag satte i högra hörnet högst upp.
                                                                                                     

Jag har använt mig av samma bas färg fast ändrat
mönster på penslarna.

Vill du ha någon av dessa headrar? Kommentera så sätter vi dit ditt bloggnamn!


Kommentarer
Postat av: matildha

Hej

skulle vilja ha den översta med en bild på mig å

Matildha holmgren hansson och

"Just please, please promise me

Somewhere in the dark, deep in your heart You keep a tiny place for me

Where no one new can reach" på helst med svart bakgrund och vita stjärnor om de går ;)


Här skriver du din kommentar när du har läst det som står över:

Ditt namn tack:
Remember me?

E-m@il:

Vart bloggar du?

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0