TÄVLING PÅ THETWILIGHTSAGAFREAHS.BLOGGPROFFS.SE

Nu har jag hittat den perfekta tävlingen för mig
hoppas att du oxå är med!

Här kommer nästa tävling alla glada! I denna tävling kan du tävla om en fin ring(+ ett armband jag själv gjort) som påminner mig om Bella Swan och ringen hon har. Ringen är från http://sokessmycken.blogg.se/

Alla får vara med!

  • Du får bara tävla EN gång
  • Kommentera denna inlägg om du vill vara med, med en lott. Vill du tävla med två lotter måste du länka till tävlingen (glöm inte att lämna en länk till tävlingen isåfall) Glöm inte e-melj, det är bara jag Rosa som ser.
  • Vinnaren lottas fram – och tävlingen avslutas den 17 januari kl: 22.00
  • När du länkar till tävlingen måste du ha med bilden och texten.

Lycka till önskar jag och Sofia från sokessmycken!

*Inlägget är klistrat, nya inlägg finns under*


Om du klickar HÄR kommer du till tävlingen!


VA MED NU!

Kommentarer
Postat av: Vampyrsystrarna

hejsan!



Hur du räknar spelar ingen roll, om du vet när han är född och svarar efter det så fungerar det utmärkt!



Lycka till och kram :)

2011-01-04 @ 18:11:19
URL: http://vampyrbloggen.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback