Tröga måndagar= dåliga måndagar!

Tröga måndagar= dåliga måndagar



Här vaknar man en måndags morgon med mörker och varmt täcke. Men det finns ett problem, det är kallt utan för täcket :(
Och sen får man veta att det är -10 °C ute!!
Asså shit!
Själv har man ju en bit att gå till skolan och snaka om att det kändes som tusen nålar i låren!





Sandras lilla tips när det är kallt:  

1. Fixa ett skönt gäng att gå med till skolan

Jag har: Filippa och Joz :P

2.  Kanske lång kallingar på? men det är ju ganska varmt inne...

Jag har: ...hade inte det på mig i dag, blir det när det är  -15 ute B-)

3. Man vill ju ha det varmt och skönt när man ska gå sa att man slipper att prata om att det är kallt.
Det bästa är ju fodrade vantar och en gossig mössa ;)

Jag har: Allt av det där!


Skriv om ni har följt mitt tips!

Sandra
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback