Första dagen i 7:an

Hello!
Jävlar vad varmt det är asså! Förut var det ju typ as kallt och nu när man börjar skolan så blir det  att men bara vill krypa hem och hitta på nåt nice ist!

Skolan var helt ok! Inga närdar, ingen som blir röd av ilska om FEL person och typ drar en stol i golvet...
Så alla var helt ok! Inga lektioner i dag med det startar i morgon...
Iaf, det började med att klass föreståndarna stod med en jätte skylt där det stod 7b på. Sen samlades vi i sal 133 (där vi hade franska alla onsdagar förra terminen) och så fick vi massa papper och "Kalle dansar naken" dansen/sången men det blev mest skratt :D nån som vet vad jag pratar om?
Iaf, senså ännu mer papper, rast sen en namn lek. Ni vet, man sitter i en ring och så säger första personen sitt namn och sen den som sitter bredvid ska säga personens namn och sen sitt eget. Så den som sitter sist får ju säga ALLA namn! Lite kul efter som jag var 4:a hehe!! Sen fick vi leta upp olika saker själva med hjälp av en karta. Gick ganska snabbt efter som vi visste vart olika saker redan var...
Lunch, lite i klass rumet och sen FEST! HHA! nja, det var ju olika grenar och sen tårta...men nice var det. Efter det så slutade vi...15.20! nja, men aja. Lite så där...mest udda är ju att man ska sitta och lyssna och allt när man har vart ledig i 2 månader så...

Har ni börjat skolan än? Om inte, när börjar ni? och ni som går i skolan, hur har det vart? Hur länge gick ni idag?
Kommentarer
Postat av: Adina

Vi började i onsdags! Går till ca fem i tre alla dagar utom två då jag går till kvart över ett:) Jag går i sjuan.

2010-08-23 @ 17:43:46
URL: http://erikzzonz.blogspot.se
Postat av: Jennifer

jag började 8:an förra måndagen.

vi slutade halv fyra ida som vi gör alla dagar utan fredag då vi slutar halv tre.

2010-08-23 @ 19:08:47
URL: http://jelovi.blogg.se/
Postat av: Erica Ekblad

Snälla kan någon hjälpa mig att lägga ut annonser och fler kategorier på min blogg? Självklart länkar jag er till nästa inlägg så ni får fler besökare..Kraam Erica



[email protected]

2010-08-25 @ 13:04:02
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

kul att börja i 7an?:)

2010-08-26 @ 13:27:53
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback