Mekonomen Karin :D

Tjolla hej!
Sitter här och fick en sån jäkla lust att blogga! Har faktiskt vart lite off med det får jag säga...
Iaf, igår så efter maten hängde vi med till pappas jobb och JOz skrev ut lite bilder (hon har röda ögon och jag skit gröna...jag har in real blåda!) och jag tog med lite gem å sånt...hittade även en sån har hands free eller vad det heter. Schyst som pappa är (eller i det här fallet så använder han den inte...) så fick jag den :P ska bara hitta laddaren som pappa sa var här hemma nånstans och sen är det bara att leka "Mekonomen Karin"  :D
Nä, nu ska jag läsa lite favvo bloggar så får ni kommentera vad ni ska göra i dag!


 Se mina snygga örhängen jag fick av mammsen för nån vecka sen :D





Sandra
Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - EN BLOGG FRÅN UPPSALA

Äre där ett örhänge? :P

2010-09-25 @ 12:43:37
URL: http://HTTP://MOLLYSENS.BLOGG.SE
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback