haha

haha tror faan jag kissar på mej!!
nä men asså sandra går ju på allt!!!

haha det börja med att jag bara

* nu ska vi se vem som är längst (ja det va ju jag har alltid vart längre med typ 5cm men nu är det nog typ 10 ;P)

* sandra bara okej

*sen börja jag med sandra ...... klen som  per ...... haha efternamnet är .... så ni vet :P

* sandra typ med att jag va stor och sket och att jag inte fick plats i folketsprark

* jag typ som om jag vill va där??
och sen kom jagh på den gamla godingen ;) stor och stark får gå till folketspark, liten och klen får gå till frälsningsarmen (jaja nu kom jag till folketspark iaf -.- )
hahah skratta som faan!!

* sen så börja jag sjunga på cry me a river hahaha

och så satta sandra foten i mitt face -.- och mer sång!! och sen satte jag upp sandras hår mitt på hövvet haha och satte på henne solglasögon och mina data hörlurar ;) sen blev det sandras cyklehjälm haha utomjordingen sandra haha

har bilder men sandra dödar nog mej om jag laddar upp dom på bloggen och dom blir kvär 4-ever lixom!! hahaha

jaja svårt att läsa haha har ingen . och stor ABC hahaha!!

skt samma!!


JOsephine
Kommentarer
Postat av: cila

sv: aa eller hur, älskar hennes nya album!

2010-09-02 @ 20:04:10
URL: http://cilasfoto.blogg.se/
Postat av: Therese

sv: haha, men jag skrev ju att det inte var officiellt än. men att det kanske kan bli hon ;)

2010-09-02 @ 20:08:53
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback