Godmorgon!

Godmorgon!!
Sitter och tittar/lyssnar på vakna med the voice och gör lite glosor. Kan dom nu men aja...
Ska sätte mig på cykeln vid 7.45...
Vi börjar dagen med NO test sen franska glosförhör, svenska, SO och sen slutar vi dagen med musik :)
På musiken i dag sk vi spela gitarr. Undra hur det ska gå? Har typ aldrig haft en gitarr i mina händer och så kan jag inte sätta ett ända ackord :P
Men vi ska ju lära oss så...
Slutar vid halv två :P skön dag och efter det tror jag att vi ska gå på stan.
Ses sen och om det finns typ nån sjukling där ute i landet eller nån som är hemma som vill svara på frågorna ett inlägg ner!

Sandra
Kommentarer
Postat av: LISA MARKLUND

jätte cool blogg!

2010-09-17 @ 11:54:07
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback