WWWWWWWWEEEEEEEEEEE

wwwwwweeeeeeeee jag är den lyckligaste på gjorden!!!!!!!! igår 7:51 innan jag slängde mig på cykeln till Filippa och sen vidare till franskan så skickade jag iväg ett meil...sen när jag kom hem  så hadde jag fått ett mej där det ståg typ så här... GRATTIS du har vunnit två biljetter till Twilight fan event på hovet i Stockholm!!!


jag typ dansa i hela lägenheten!!!!!! kunde inte skrika för sandra sov... hon är sjuk så jag skriver lite nu...


har vart på skolresa och inte gjort några inlägg fas jag kom hem i tisdags så kanske int kan skylla på det men igår var jag glad och hadde ont i hövve på samma gång...

hehehe så nu ska man till Stockholm och se Kristen och taylor!!!!!!!!!! wwwwweeeeeeeee


hahah
puss joz


p.s
kalla mig nörd om ni vill men Twilight äger!!! och har ni int läst bökerna så gör det för att dom är tusen grr bättre en filmerna!!!

och på lördag kommer den 5:e boken till sagan!!! weeeeeeeeeeeee
Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejj, bara ett test det här...

2010-06-04 @ 13:53:04
Postat av: Abdirahmansigrun

Nice site, welcome to my

2010-12-13 @ 13:17:12
URL: http://abdirahmansigrun.blog13.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback