Musik och lite blandat

Heej!!
Har vart och hejat på pappa i dag.
Ni: Jaha, vad har han gjort da??
Jag: Sprungit stadsloppet. Såg även några andra.

Sen har jag vart och handlat med familjen. Godis!! gött!!
Har ni kollat dom nya kategorierna?? Musik och Twilight. Har inte riktigt fixat till allt som ska vara med men... det kommer!! så om du vill lyssna på schyst musik eller hålla koll på Twilight så är det ju bara att klicka!!

Här kommer några låtar som jag kommer ihåg sen jag var liten. Tycker att dom är bra fortfarande.





 <-- Sick and Tired har jag roliga minnen av...haha

Sandra

Kommentera:
Vad lyssna du på när du var liten??
Kommentarer
Postat av: JOz

hahah på låt 3!! kommer du ihåg??



hahaha

2010-06-12 @ 18:48:37
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback