tjaba,tjena, hallå!!

vi säger så... kommer ni ihåg nicke och nilla (stavning??) jaja

hahaha

vart och spinnat med kimmi och syrran det va bara vi 3 och ledaren hans tjeje och en som hjälpetr till...hahaha!!

snyggdans asså!!

hahaha

hahahaahhahahahha nu ska jag snart duscha (stavas det så??) och sen så ska jag måla naglarna målade dom igår men kanske ska ha något mer ljusare som passar min tröja tror det blir ljusrosa nu har jag så här:

 ser man??? ja tror det... om lillfingret är gult så är den tummen på den handen gul och om lillfingret rosa så är tummen rosa...det syntes int...



det kanske är många stavfel men jag skrev inlägget jätte fort obs där tror jag att det va ett fel jajaja



puss Joz
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback