sorry :´(

har int bloggat så mycket idag... har vart fint väder och så... så jag har lixom int bloggat sorry för det!!

har kollar på när filippa dansa skit bra var det!!!!!!!!!!!!!!!
hihihihi ska nog ut om en stund om jag får med mig syrran...hiih hon sitter på balkongen (stavas det så??) och läser... hm undrar om boken är bra?? hon läser: Genom dina ögon av Stephenie Meyer det är hon som har skrivit the twilight saga om det är någon som har missat det...hihihi längtar tills  eclipse kommer ut :P
hahaha den kommer bli sååååååå bra hoppas jag iaf för boken va bra bättre en new moon (när jag hör din röst på svenska) och jag tror till och med att den blir bättre en Twilight filmen!! det du hahahaha fast alla bökerna är välla rätt bra... :P


en sommar låt som jag skulle ha lagt ut igår emn råkade kryssa sidan så allt försvann hihihih
det är VM låten hihih någon som sett på VM?? int jag iaf gillar int fotboll så mke..hihi


mm den är riktig sommrig!!

Shakira har gjort en VM lår oxå men det blir en annan gång!! XD

det kan va mycket stav fel för jag skrev i 280 hihihih!!!


JOz
Kommentarer
Postat av: du vet vem jag är!! <3

jävlar vad du skrattar sexy!!

2010-06-18 @ 20:27:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback