sommar och sol....

idag är det sveriges dag!!!!!!!! tja vad gör man??? vet inte riktigt vad jag ska göra kanske bara slappa någonstabs på en filt eller något...


bakade muffins förut...mmm smeten blev underbar har inte smakat på dom en....


igår kollade jag och syrran på en världens bästa film trumvirvell.....TWILIGHT!!!!!!!! yeee förvånad???


nej tänkte välla det... hihihihi och den 21 ska jag få se stjärnorna!!! Kristen och Taylor!!! jipppii och den 20 ska jag till grönan!!! yeee fett kul asså!!! det bästa är att när jag ska till grönan så får vi som vann gå in två timmar innan parken öppnar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ssssssssssååååååååååååååååååå fffffffffffffeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttt kkkkkkkkkkuuuuuuuuuuuuuuuuuulllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!


snygg bild??? tja...

puss joz!!!!
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback