hiiiiiiiiii???

har stekt pannkakor i typ två timmar!! nä men typ fick ta en paus för att äta upp dom, sen steka igen...så nu finns det en hel hög med pannkakor i kylen hihih...gjorde dubbel sats (stavning??) phu!!


igår va jag med kimmi och filippa och sandra för med så klart hmhm...hihih blev mke twi-prat...som vanligt när man är med filippa...hihi ;) men asså om man är en twerd så vad gör man??? jo bratar Twilight och på onsdag är det Eclips!! inte för mig men för tusentriljonermoljoner....hihih kan man läsa det där?? hm...jag ska gå på Eclipse hm...när jag och syrran får tid nä men asså vill int gå på bio med en fullsatt salong...det gör inget med mke folk men vill int höra folk skrika när typ Rob eller Tay kommer in (om folk skriker...och dom skriker väll för Edie och Jake men, men det är ju Rob och Tay hihi) så jag vet int när jag ska gå har två presentkort på bio så jag får väl gå snart...hihihi


lovely låt!!



JOz
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback