AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh!!!!!!!!!!!!

Okej, okej...JAG TÄNKER FAKTIST BÖRJA I FEL ÄNDE!!! Jo, jag och JOz var ju på Twilight Fan Event på hovet i går!! Träffade sjukt trevliga, halvgalna tjejer. Bredvid senen var det två stora bildskärmar som dom bl.a visade tralerna till Eclipse och folk i Entrén. T.ex. när Taylor/Jacob kom upp så skrek alla!! Men det bästa av allt...och jag vill inte att det ska låta som skryt...okej? bra...JAG OCH JOz HAR TAYLORS OCH KRISTENS ATO!!!!!!!!!! Ahhhh!!!
Nu är det bara Roberts som saknas...Och så inne på arenan träffade vi två tjejer. Och när hon fick Taylors ato så frågade han om hon ville att han skrev på hennes mobil oxå!!! Hon skrek och hoppade (hon var förövrigt helt normal...) Han tog i hennes hand oxå!!! Luktade parfym efteråt... ;)
Tog bilder med videokamran och lite med digetalkamran och mobilen. men dom från mobilen är helt kass -.-' Så om ni vill ha riktigt bra billdet så får ni vänta ett tag...måste hitta rätt sladd m.m.
Men ni kommer i alla fall dom bästa bilderna från mobilen!!!


 
(Stephanie och Jennifer som gör den officiella Twilight sidan i Sverige)


 
(Ja, ni ser själva...Eclipse!!)



(HAHAHA...Snyggingen själv...)



(å, kristen...ja, hon är väl snygg hon med...)


...och nu kommer en bild som värkligen inte hör hit, förutom att han sa: "Älskar ni Twilight?" (Alla skrek) "Jag med!! 1,2,3,4." Ja, det är i alla fall Eric Saade...-.-'



(Ja, den blev ju suddig...jag vet ;)

Ps. Biljetterna och ato:sarna och en metro poster som är med Eclipse på (som jag inte ha fotat...) kommer att sättas upp och ramas in!!! Ska nog åka till IKEA och fixa en ram!! hi!!


Sandra
Kommentarer
Postat av: joz

man kan säga att jagb har tagit i tay oxå :P för tjejen som röde hans han hon bara här n har du tagit på tay oxå hahaha nä men ni fattar...nar skit nära att röra hans arm men då kom det en in vägen ;(

2010-06-22 @ 19:02:18
Postat av: Sandra

Då har jag luktat!!! För jag fick lukta på hennes hand!!! XD

2010-06-23 @ 08:44:55
Postat av: joz

hahaha men asså han är 1000 ggr snyggare live!!! hahaha det är bara du och jag som kommenterar!! och det är på våran egna blogg!!! haha

2010-06-23 @ 22:20:25
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag var oxå där, fast fick nt autograf :(

2010-09-01 @ 07:40:36
URL: http://bbestofme.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback