WTF!?!?!

vad man en gör så blir någon sur!! man lixom man kan int göra alla glada!! man blir såå jävla ledsen när folk kommenterar taskiga saker om vad man har gjort!!! behöver man va med alla hela tiden!?!?!? undrar bara lixom får man inte ha kul med några eller måste man va med alla hela tiden!?!?! nu upprepar jag mej men jag blir såå jävla trött på folk!! såå nu skriver jag det igen!! FÅR MAN INTE VA MED VEM MAN VILL OCH GÖRA VAD MAN VILL UTAN ATT FOLK SKA KOMMENTERA??!!?! TYDLIGEN INTE!! MAN BARA LIXOM WTF SKA JAG RINGA ALLA NÄR JAG SKA UT?!?! ELLER GÖRA NÅGONTING?? NÄÄ DET TYCKER INTE JAG SÅÅ SLUTA KOMMENTERA!! VARFÖR RINGDE NI INTE MIG??? MEN HALLÅ MAN KANSKE BARA VILL VA MED EN!!! LIXOM!! MAN BEHÖVER INT VA MED ALLA HELA TIDEN!! DET ÄR SOM NÄR MAN VA 3 OCH ENS MAMMA SA ALLA FÅR VA MED!! JAG MENAR INTE ATT MAN SKA LÅTA FOLK VA UTANFÖR OCH MOBBA DOM!! det jag menar är att jag är såå trött på folk som säger: ni kunde ringa mig!! när man inte är i närhetaen av den!! eller när man gör något som bara gäller vissa!! men man ska int mobba folk och va taskig för det... men man ska inte va såå jävla sur hela tiden för då får man aldrig hänga med!!!



Nä nu är jag riktigt sur!!





här får ni en glad bild jag blir iaf riktigt glad men kanske för att jag är ett twilight fan?? jag tänker till baka när jag hade det sköj förra tor med syrran och filippa!!


 nä nu blev jag på bättre humör så nu blir det en till!! :D

 men jag är är endå lite arg!!


JOz
Kommentarer
Postat av: ??

Okej???

Tyck som du vill??



LOL...

2010-07-06 @ 09:20:30
Postat av: joz

vem är det??

2010-07-06 @ 10:27:19
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback