Ett test...

Ett test ni kan göra på eran blogg om ni vill, har gjort den sj! ;)

Vad är det godaste du vet?: Hm, Sallad, asså typ med fetaost och tomat, gurka å så...Mmm
Vad är ditt favvo citat?:  HAHAH, japp, har det på bild :P

Vad är din favvo mening?: Kom på det när jag läste en blogg! Fuck you! HAHA

Favvo spel på datorn?: Hm... spelar inte så mke längre, läser bloggar å så...lär mig nya saker till bloggen så jag vet inte...

Din favvo låt/musik stil?: Hm, alltså favvo låtarna ändrar ju sig hela tiden men kanske Stereo Love med Edward Maya (och så kanske namnet spelar lite roll...)

Din favvo blogg?: sandramusic.blogg.se , hon skriver om så bra saker tycker jag!

Ditt favvo program på tv:n?: Hm, MIM!! (Morden I Midsomer)

Nu vet ni lite om mig och kanske om ni gör den sj så kanske ni får reda på lite mer om er sj oxå :P
OBS! Var ärlig när du gör den! Och lägg till egna frågor/svar oxå:P

Sandra

Kommentarer
Postat av: Sandra T svarar ♪

jag vet inte, det har bara blivit så automatiskt

2010-07-23 @ 14:15:28
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback