STAN...

har vart på stan och kollat med sandra...hitta inget typ. kolla på solglasögon har inga för alla mina har gått sönder!! så vi kolla runt lite...nu sitter jag på balkongen med datan i knät och har det gött!!! får se vad det blir idag...vem vet det kanske blir ett dopp!! vattnet är ju skit gött nu ju! och solen skiner det har den ju typ int gjort på två dar man bara lixom vad det int sommar??hihi nä men typ...fixar ett möster på datan oxå till ett armband! det ska va med olika saker på...ska väva det i pärlor sen tror att det blir rätt nice! hihi fast jag tror att det blir många armband för jag har rätt mke som jag vill ha på...kanske 3/4 typ...hm vad ska jag skriva nu?? nä det får bli en låt...hm men vilken jajaj ska kolla på youtube...hihihi jag är rätt tråkig va?? kommentera snälla!! för jag vill int va en tråkig person...hihi
såå jävla bra låt kan ju säga att den är med i eclipse...kanske int så bara ljud men men... här är samma låt men mad lite bättre ljud kanske och det är videon...


Joz
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback