Sluta klaga!

Kan jag lova en sak? Svar: Ja!
Så här kommer en sak som kanske blir svår att lova...
Okej! Sj hatar jag när folk skriver på sina bloggar: "Förlåt att jag inte har uppdaterat, har inte orkat blablablablablabla!" okej, så då tänkte jag lova att aldrig, aldrig skriva så! Bara att jag typ är trött, men inte skylla ifrån mig. Okej?
Så här kommer en lista på vad man kan göra om man inte har nåt att skriva om, all right?:

•Leta upp en låt på youtube som du gillar och lägg ut den!
Kommentar: Gör ej detta för många gånger i rad, kan ju bli lite tjatigt...

•Skriv om vad du har gjort under dagen.
Kommentar: Fast om du typ har slaggat vid datorn så behöver du ju inte skriva "I dag har jag slaggat vid datorn." utan om du hitta en rolig/bra sida så, "Har ni sett den där sidan som man kan köpa bara rosa saker?" Ja, typ så!

•Gör listor! Om t.ex. Min topp 10 lista över mina favvo smink!, Detta ska du inte köpa!, Mina smultronställen!
Kommentar: Gör max tre listor om dan!

•Hiss & Diss (sno ej min och JOz Sweet or Skit!)
Kommentar: Ett bra sätt att få igång kommentarerna ;)

•Skriv om nåt som har hänt, eller som du har sätt på en annan blogg!
Kommentar: Skriv ej lika dant och glöm ej att skriva källan!


Sandra

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback