skit or sweet?? ööö....haha! =)

har ´vart på stan, nä jag hitta inget...så då vet ni det!! hihi kanske ska och bada...skulle ha åkt till jordgubbensdag idag men det är för varmt!!! så att sitta i bilen i 2 timmar och 15 min är int så kul då!!! och sen gå upp och ner hela dan nää örka lixom!!! så det blir bad!! och skit or sweet!!




Sweet!! hm det får nog bli...sommar!!

och skit blir nog... JB han sjunger ju som en tjej!!! haha
 sorry alla som har bieber fever men jaja det är min sweet or skit såå jag får välja vad jag vill!! hiiihiii

kolla klippet!! sååå fettma kul!!


haha det är nog bara jag syrran och filippa som är ett "faaaaannnn" av nigahiga!!


hihi Joz
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback