Sinnen

Fem saker som jag aldrig har använt mina sinnen till!

Synen: Jag har aldrig sett en fjortis borsta tänderna...hehe!
Kommentar: Är det nån som har gjort det? Okej, jag vet, det är mke som jag inte har sett, men det var det jag kom på nu :P

Hörsel: Hm...asså, nu drar jag till med nåt som jag tror att ingen har hört. Hört en ko sjunga.
Kommentar: Nja, asså. Är det nån som har hört typ ett djur sjunga? Kanske typ bara låter som den sa hej eller nåt. OBS! Papegoja räknas ej!

Lukt: Jag har aldrig luktar på Rob eller Kristen...
Kommentar: ...Men Taylor har du väl inte luktat på tänker ni. Men om det räknas att när vi var på twilight fan event så ver det en som vi träffa där sa: "Lukta!" När hon hade typ gjort en high five med Taylor. ...Det lukta parfym!

Smak: Sushi har jag aldrig smakat...
Kommentar: Bara wasabi...

Känsel: Hm...Jag har aldrig klappat en orm t.ex.
Kommentar: Nån som har gjort det? ...Jag som inte är så glad i ormar...

Kommentera vad ni har gjort/inte gjort!

Sandra
Kommentarer
Postat av: julia

sv: hehe aah vet:)

2010-07-31 @ 21:58:23
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: madeleine

sv: Haha, tyvärr så vet jag inte vad jag tycker om trav. Fick bara jobb att stå i entre'n och dela ut lite lappar för 100 kr timmen, så jag tackade ja. Sen fick vi gratis inträde, så jag gick in och kollade lite. Första gången jag kollade. Haha. Det var lite små kul, haha, menmen:)

2010-07-31 @ 22:00:59
URL: http://maaadeleiiineee.blogg.se/
Postat av: madeleine

v: jo, vi var i bollnäs. Det var typ v75 där eller vad det heter... :s



Såg inte så mycket, eftersom att jag och Amanda tröttnade ganska fort. Massa folk, vi var trötta och så. Men det var inte så mycket att se... Hästarna sprang ju bara runt och runt?



Haha, om vi säger såhär. 80% av alla som var där var gubbar. 5% var barn och 15% var kvinnor. haha!

ahja c:

2010-07-31 @ 22:12:16
URL: http://maaadeleiiineee.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback