om

om mig (JOz)
oki har såå fett med tråkigt att jag gör en om mig sak...hehe

oki


namn? Josephine

Syskon? Syrran (sandra)

hur gammal är jag då?? jo du det ska jag säga! jag är 13 (fylde den 13 feb hehe värsta tonåringen XD

Kallas?? ojoj många saker Josse är nog vanlgast...Joz somjag brukar heta på kommentarer och inlägg kom en kär kompis på...jossan ett gammalt smeknamn typ ingen som använder det, när ajg va liten så m´blev jag kallad det...sen blev jag trött på det så jag sluta svara höhöh

Gillar?? Twilight ofc!! vem gillar inte Twilight sagan?? många...jaj sen Eminem hans rap äger! och typ allt som spelas på radion...

Ogillar?? ja jobbiga personer, hundar som bajsar på gatan, Erik ----- säger inte artistens namn... haha! kanske ser bra ut men jag såg honom live en gån och det räker tyvärr kommer han på Rixfm festivalen så då blir det andra gången den här sommaren...


aja nu vet ni lite om mig XD

Kommentarer
Postat av: Ida We

Aha I see. Men extreme är i alla fall jättekul! :)

2010-07-17 @ 19:39:49
URL: http://idawe.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback