HELLO (KITTI)

Har just nu väldigt tråkigt! "Tråkigt att höra!" Hahah!
Men lite rolig är jag allt ;)
nu har det slutat att "Kissa" där uppe men har lixom inte lust att gå ut...
Baka? Ja tack! Fast då får jag nog hitta upp ett recept...Hm, det gör jag nog om vi har allt hemma :D
Om ni vill (om jag bakar) så kan jag kanske lägga upp receptet. är nog lite sugen på chokladmuffins iaf :P
Nu har jag ritat (HAHAAH, nu skulle inte ha sett!) och skrivit (det skulle ni kanske ha läst...) nja, vill nog hålla på dne lite. Det är ingen twilight sak, nä det är saker som jag skriver sj. Som nu da så är det en tjej, som jobbar på _ _ _ _ _ _ _ och är _ _ år och har _ _ _ _ _ långt hår och _ _ _ _ _ _ naglar. Kul att veta! Om ni undrar varför jag skrev så, så har jag lärt mig av den där reklamen med han som kom på idén att göra en trehjuling och sen när han går förbi leksaks affären så står det en tre hjuling i skylt fönstret. Hi!


Sandra


Ps. har ni testat mitt förslag mot telefonsäljare? Och om ni har det/eller har egna historier så kan ni ju skicka en kommentar!

GLÖM INTE TÄVLINGEN!!!!!!!!
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback