hej hej bloggen!!

tjena nu sitter jag på balkongen och har detv gött!! har int gjort så mke idag vart på bibblan och sen har jag typ slappat...hehehe har inte örkat bada idag typ...aja man behöver ju inte ligga på stranden och steka sig bara för att solen skiner och man är ledig! hehe sandra va på hugget såg jag hihihi så då vill int jag va sämre...här blir en rolig bild jag hitta igår...
hahaha lite rolig tycker jag! vilken team är du?? kommentera! var nog typ Edward förut men sen när jag såg Tay jaja det har inge med honom att göra men men. då blev jag nog typ alla!! det är synd om alla tycker jag...så jag vet inte heheh Team Twilight kanske heheh!


JOz
Kommentarer
Postat av: Ida We

Haha, no team. Men favoriten i Twilight är Emmet, så kul ju! :)

2010-07-16 @ 16:24:03
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Hehe ja :-)

2010-07-16 @ 16:36:29
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Flipz

Ja Emmett är fett nice!! Han är så rolig! :D Jag är Team Twilight, jag brukar ha så svårt att bestämma mig så...det blir alla i Twi :P <33333

2010-07-21 @ 23:32:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback