flugor 2010!!

en fluga är den här
och här är en annan..

men den är inte dom här flugorna jag menar!!! jag menar flugor som alla har a eller nästan alla...
här är en av dom jag tänker visa nu... ledtråd...alla skriver om det på sina bloggar att dom har köpt en... (jag har inte en jag vill inte ha en men aja nu skriver jag om den...) alla har den på stan...vad pratar jag om?? klicka HÄR om du vill veta... ja det va en..

Nu till en annan man börjar höra honom (ja det är en han) på radion då och då...många gillar hans utseende (inte jag) många gillar hans låtar.. (inte jag) många har nog iaf en låt av honom vet du vem jag menar?? Klicka HÄR om du inte vet eller vill veta vem jag menar...

många har en sån här...(inte jag men vill ha en) dom är ganska stora kan ha många appar vet du vad jag menar?? Klika HÄR om du vill veta!!

Det här är några av flugorna...jag måste nog säga att jag inte är såå modern (stavning??) har inte/gillar inte något av dom...det enda är nog att jag har en låt...men det är en anan historia och ja man kan ju säga att det är "tack vare" sandra jag har den...


puss på er!!
JOz
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback