00:00!!!

hahah chatta med Flipza igår ja vi blev för vånade när vi såg att klockan va 00:00!!! hahah vi chatta två i tre timmar eller något haha!! fett kul snygga bilder fick man ju se oxå!!! hahha mm har int såvit så mke idag...vakan 06:10!!!! wtf!! och jag som la mig sent!!! när jag har vart trött och la mig typp tid halv 10 eller typ 11 så vaknar jag 09.00!!! jaja så nu sitter jag typ i soffan och kollar på top model och halv såver -.- ... men nu när jag vakna kl 6 så kolal jag på tvn...haha och såg en interjuv (stavning) med kriss tay och rob!!!  så det kanske va meningen och jag skulle vakna så tidigt?? för annars skulle jag ju int sett den!!!! hhahaha den va rätt kul dom prata lite om eclipse...och om första kyssen....haha i eclipse asså... hahah.... internet har int fungerat så jag har in kunat gå in på datan för en nu....


puss JOz
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback